Tema: Re: Plaukiojancios apsukos. End
Autorius: padugne
Data: 2009-01-23 10:06:06
On Fri, 23 Jan 2009 09:37:44 +0200, G.S. wrote:

> Kad grafiku jis ten nepaiso o tik man nieko nesakantys skaiciai begioja
> is kuriu as nieko nesuprantu kokie jie ten turi buti. Beje liamda zondu
> itampos (rodo 2 kazkodel) irgi smaukosi bile kaip.

Po apkrova (begejantis) liambda zondai neturi smaukytis :) Truktelejimo
metu jei suspes sureaguot turetu parodyti duobe.

O seip pradziai pakanka to, kad tolygiai dirbant varikliui mineti
skaiciai kinta tolygiai. Truktelejimo metu kazkurie is skaiciu turetu
pasikeist staigiai. Vat ir klausimas kurie. Tada mazdaug zinosi ka mano
kompas. Bus galima palyginti su realybe.

> Turi veikt.Bandei pasimuliuot ir is comporto jam pasiuntinet ? Atsako
> donglas i komandas ?

Atsako. Bet carsoftas vistiek rodo vidurini pirsta. Nezinau, gal nemoku
teisingai jo instaliuot arba jam nepatinka xp...

> Pas mane dabar truputi kita problema , donglas veikia , bet nesiojama
> kompa vaikas kava sultim per klaviatura apipyle.Neturiu ka prie masinos
> nusinest ;-)

Tai jei tik keyboardas nedirba... :)

> Ech man bent valytuvus suitvarkyti ;-) Salta ka nors ardyti  dabar.Reik
> siltos patalpos o pas mane prie namo tik stogine kiaurais galais.

As tai zhabos paakintas nusipirkau originalias gumeles. Kiek nustebino,
kad bnv toki dalyka atskirai pardavineja :)

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.