Tema: Re: Plaukiojancios apsukos. End
Autorius: Blogiux
Data: 2009-01-19 12:22:58
Buvau nuvares i Krasta del nezhymaus pulsavimo ant laisvu 530D automata.
Pazhiurejo ir pasake, kad taip turi buti. :) Pas rusus forume taip pat
radau... Kitur radau, kad keichia tarpines, laidus, tiunina ten visaip ir
tada dingsta... Tai kaip ish tikruju ? Dyzeliu gali lengvai virpchioti
rodykle ar negali ant laisvu ? Gal kas turi konkrechia nuoroda internete ?

Blogiux