Tema: Re: Plaukiojancios apsukos. End
Autorius: Alexander
Data: 2009-01-19 18:44:08
Pats laikas pasakyti, kaip elgiasi pas mane :))
Pasigirsiu, kad taip zostkai, kaip pas Jus, nepasireiskia simptomai, bet...
- kai ijungiu galinio lango sildyma - su apsukom viskas ok, bet variklis vos
vos pradeda drebeti, lyg gautu siek tiek apkrovos. Apenu paprastai - jungiu
ji tik ant salto variklio, nes tuomet dar buna siek tiek uzkeltos apsukos ir
IMHO px;
- kai uzgesinu masina trumpam (px vasara ar ziema) ir ja uzvedu su dar siltu
varikliu po tam tikro laiko, turiu vaziuot apie 2 minutes, kad variklis
nedrebetu imetus laisva (vaziuojant ant begio viskas ok). Itariu, kad
liambda turi vel isilti, kad viskas butu OK. Beje, pas mane vietoj 2, stovi
viena liambda. Itariau, kad del to maklios man siek tiek tos apsukos
pagliuchina, bet matau, kad klydau :))
O kad apsukas moka sukelt - faktas. Ant salto variklio taip pat puikiai
sukelia.
Beje, nezinau, kaip Jums, bet man nepatinka generas sito modelio. Kazkoks
jis man silpnokas. Jauciu, del to ir grybas ijungus galinio lango sildyma. O
kai sub'as eina i trasa be kondensatoriu - net sviesos mirksi, blt :))

P.S. kiek pas jus 318 valgo ziema, bo man 11-12 (vien miestas).