Tema: Re: Plaukiojancios apsukos. End
Autorius: G.S.
Data: 2009-01-19 11:02:08
> ajo, 1:1 :). shitais, o zhvakes keitei? Nes ash kazhkaip pastebiu ryshy su
> dregnu oru. Dar, pas mane vakuumines zharneles kelios machiau paskirde,
> reiku pereit, bet shalta ir tingiu :).

Tiksliai.Pas mane dregnu oru irgi pablogeja.Ypac jei vasara koks rukas.
Zvakes pakeiciau iskarto kai nusipirkau.Sudejau kas priklauso NGK 4 kontaktu
LONGLIFE is krastos.Buvau jiems kazkada daves porai savaiciu pazaisti tai
nerado nieko.Pats karts nuo karto su Carsoftu klaidas pasiziuriu tai nieko
nerasta.O daro ji nuo pat pirkimo kai dar buvo 2 metu naujumo (senumo) ir
rida 109000 km.Pirkta is partneriu vokiskos imones kai jie keite 4 tokias
masinas i naujas is salono.
Ir dar pas mane nuo pat pradziu yra toki pravalas traukime.Staigus
truktelejimas.Ir nesvarbu kaip isibegeji.Visvien pro ji visada praeina.Lyg i
kita rezima pereitu motoro kompas ir trumpam nutraukia kuro ipurskima.Per 6
metus eksploatacijos tos bedos nei taisosi nei progersuoja.