Tema: Re: Plaukiojancios apsukos. End
Autorius: G.S.
Data: 2009-01-19 12:05:11

> tu Vilniuj ar Kaune? Butu galima padaryt problemai dedikuota minimeet'a
> :).

Vilniuj.

> O shiaip - paimi  flakona eterio kur dyzeliams uzhkurinet, pasileidi kad
> matyt lambda reikshme ir purshkalioji apie vakuumus kolektoriu etc. Jei
> reaguoja - reishkia kiaura.

Salta dabar tai nesinori ziema ieskot nes neturiu silto garazoBet mane
truputi neramina Carsofto rodomos 2 zondu reiksmes.Nezinau kuri is ju tikra
kadangi pas sita tik 1 zondas , bet abi reiksmes gana stipriai plaukioja.
Reiks kai atsils gal pasiskolint nesiojama oscilografa ir ziureti.Priratau
jau prie tu bajeriu bet vistiek idomu rast priezasti del neturejimo ka veikt
;-)
Man tik idomu kodel davus apkrova (sviesos,stiklas) jis taip sunkai
reguliuoja i didejimo puse ant laisvu.Ir tik sustojus kai keiciamas rezimas
vel tvarkingai 750 kaip nupjauta.Tuo tarpu ijungus kondisa jis apsukas
tvarkingai susikelia.Vadinasi moka sukelt padla ;-)
Faktas kad gauna kazkokius klaidingus duomenis bet motoro kompas neskaito
juos uz blogus ir nekala klaidos.