Tema: Re: Plaukiojancios apsukos. End
Autorius: G.S.
Data: 2009-01-19 23:35:45

> Pats laikas pasakyti, kaip elgiasi pas mane :))
> Pasigirsiu, kad taip zostkai, kaip pas Jus, nepasireiskia simptomai,
> bet...
> - kai ijungiu galinio lango sildyma - su apsukom viskas ok, bet variklis
> vos vos pradeda drebeti, lyg gautu siek tiek apkrovos. Apenu paprastai -
> jungiu ji tik ant salto variklio, nes tuomet dar buna siek tiek uzkeltos
> apsukos ir

Tai jei pas mane ijungi stovint galini langa tai viskas ok su apsukom.Net
nejunta.Bet va jei vaziuoji su ijungtu ir imeti riededamas i laisva tada jau
krenta iki 400-500 ir dreba.Truputi svyruoja.
Bet uztenka tik sustoti vel 750 kaip nupjauta.

> [...]
> kad liambda turi vel isilti, kad viskas butu OK. Beje, pas mane vietoj 2,
> stovi viena liambda. Itariau, kad del to maklios man siek tiek tos apsukos
> pagliuchina, bet matau, kad klydau :))
> O kad apsukas moka sukelt - faktas. Ant salto variklio taip pat puikiai
> sukelia.
> Beje, nezinau, kaip Jums, bet man nepatinka generas sito modelio. Kazkoks
> jis man silpnokas. Jauciu, del to ir grybas ijungus galinio lango sildyma.
> O kai sub'as eina i trasa be kondensatoriu - net sviesos mirksi, blt :))

Kad normaliai lyg tas generatorius jokiu blogumu nepastebejau.Tiesa jokios
aparaturos pas mane ner.Kastetnikas orginalus ir ziniu radijas ;)

> P.S. kiek pas jus 318 valgo ziema, bo man 11-12 (vien miestas).

Pas mane 9 laisvai mieste (Vilniuj).Vat cia ir itariu kad kazko labai jau
paliesintu kuru eina ir mazai eda.Turetu buti daugiau.