Tema: Re: Restauruotos padangos +/-
Autorius: MAXX
Data: 2011-11-10 08:27:51
jei kaune, tai gali atlekt, 90% bendradarbiu su Dilumo padangom vazhiuoja,
2-3 sezonus, nekurie ir po 4.
ant mano audi trechia zhiema tos pachios.
kai padanga po 80+- (kai ant tavo karkasu ishkepa) kainuoja, tai realiai px
kashkaip.gali kas metus keist :) nors tikrai nera reikalo.

 Best regards,

 MAXX
  Dodge Grand Caravan'02 3,3
 Audi A3 '00 1.8T quattro