Tema: Re: Restauruotos padangos +/-
Autorius: audrius
Data: 2011-11-09 18:46:16
tai parodyk pirstu, kurio gamintojo jau vaziuoji 10 metu, ir kas kiek laiko keiti padangas

p.s. mano asm nuomone - jei nera pinigu, paziuoret maziausio diametro padangas konkreciam auto  ar pirkti gero gamintojo padevetas, su dar gyvu protektorium, ir viskas bus visiskai ok, isskyrus extra sitaucijas, kai tarkim 20+ cm koshe arba ileksi i bala ant gero greicio, bet jei kas pasakys, kad galima geriau us tuos pacius $$$, tai kodel gi ne