Tema: Re: Restauruotos padangos +/-
Autorius: 911
Data: 2011-11-09 22:03:22
viena ziema esu atpises su evo su navarkem  shipuotom is turgaus po gal 220 ar 240lt/vnt. kai pigaiusios tokios nenavarkes kainavo min 500-600 uz gaidy.
Nu ir nieko, ir neatsilupo, ir nuo vyru neatsilikdavau.
esme tame kad tos navarkes gali buti dar geresnes uz vidutiniskas naujas, tik aisku pirkt reik zinot kur, ir po 70lt/vnt ju nebuna :)

Net ir ant sios ziemos audziu minti pistelt  naujas piktas piktas + komplekta navarkiu siaip ant asfalto mieste suest, kad negadint geru,  tik labai uzpisa keitinet ratus :(