Tema: Re: Restauruotos padangos +/-
Autorius: Insane
Data: 2011-11-08 16:33:11
Galbut, nesiginciju.. Be to idomu kaip su padangu minkstumu.. Manau turi
dazniausiai viena gumos misini.. Tarkim minksta.. Jei zmogus klause del
savybiu ~140 km/h  tai tiketina, kad jis daznai dros jas autostradoj, jei
taip, tai jam per akis uztektu truputi kietesnes gumos padangu..

Bet kokiu atveju tai variantas tos restauruotos, tik tada manau turi
ivertinti pasekmes.. Kartais verta iskart pirk truputi brangiau, bet
kokybiskiau.. Gal tos maximines tokios pacios kokybes, kaip restauruotos :)