Tema: Re: Restauruotos padangos +/-
Autorius: Insane
Data: 2011-11-08 16:23:34
Pritariu visiskai.. Aisku nezinau kaip dabar, bet pries kokius gerus 10
metus turbut esu bandes keleta kartu, tai nezinau kodel bandziau kelis
kartus, o ne pasimokiau is karto :).. Uzimas didesnis, disbalansas didelis..
Net tada man patare pirma pavazineti su nebalansuotom, o tada uzlekt
issibalansuot, nes tipo iskart isbalansavus vel reikes balansuoti.. Man
protektorius atsilupo, tada jau ir truko mano kantrybe.. Siaip nezinau kaip
dabar, bet viena esminiu bedu, kad vaziuojant padanga kaista ir neatlaiko ar
gal negerai visose vietose buna prilipe, nezinau...Beje pats padangos
protektorius tada bent jau nebuvo gerai padarytas, manau ir dabar nebus.. Ta
prasme ziemines padangos esminis privalumas, tai daug ipjovu ir visokiu
bangeliu, o cia buvo,kad tos ipjovos, kurios buna smulkios neretai sulipe i
viena.. Na nezinau kaip dabar, bet as jau i ta puse neziuriu.. Be to manau
technologija ne tokia, kaip nauju padangu gamintoju gamykloje, o ir siaip
manau ima senus protektorius (senu modeliu)...