Tema: Re: Restauruotos padangos +/-
Autorius: Itariu_BITES
Data: 2011-11-09 06:50:45
2011.11.08 15:54, Pauly rašė:
> Gal galite kas pakomentuoti apie restauruotas padangas ?
>
> Galvoju pirkti Profil ziemines dygliuotas, R15. Kaip su jom vaziuojasi
> tarkim 140km/h ?
>

> Pauly
mano asmnenine patirtis - restauruotu per amzius nebepirksiu.
turejau BMW 320 nupirkes restauruotas. KOSMARAS. islekus i autostrada
jautiesi kaip lektuvu varydamas (uzimas tragiskas). galiausiai sonai
sutrukinejo, ko pasekoje viena priekine padanga autostradoje issove
bevaziuojant apie 100km/h greiciu. su jomis pravaziuoti buvo kokie 4
sezonai.
issovus jai, nusipirkau naujas Michelin X-ice. akys prasvito :) jokio
triuksmo, jokio plaukiojimo (nezinau, kaip ten autoriui plaukioja, as
nejauciu nieko). dabar tas pacias michelin desiu ant Passat.
taip, kad ant restauruotu as dedu kryziu..