Tema: Re: kaip atbaidyt kates?
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-05 17:01:31
news:inf6fg$n9h$1@trimpas.omnitel.net...
> Blin kaip tu GERAI moki paaiskinti, kaip GERAI yra tau?

Jo, man gerai, as nesistengiu savo gyvenime ieskot problemu ten, kur ju nera
ir bandau vadovautis taisykle nesielgt su kitais taip, kaip nenoreciau, kad
su manim elgtusi, tai pagal savo galimybes ir sugedimo laipsni taikydamas ne
tik savo santykiams su zmonemis, bet ir su visa gamta apskritai.

> Tu turbut gal ir grudinies specialiai dar? Nu kad netycia kokios gripo
> infekcijos nereiktu zudyt.

Ne, nesigrudinu. Su salyga, kad gyvenu viena karta, tai nx save kankint
visokiom nesamonem? Reikia gyvent, kad butu linksma :-).
Ir kaip bebutu juokinga, as is tiesu gripo infekciju "nezudau" (blet, niekad
apie tai net nesusimasciau, dar viena pliusa i savo karma uzsirasysiu :-))
ir leidziu organizmui paciam su visokiom nesamonem susidorot, pats
isnaudodamas ligos laika pasivoliojimui lovoj :-). Vaistus pagrinde gaunu
tik pas dantiste nuskausminamuju pavidalu ir kelis kart per metus kokia
aspirino tablete inpisu, o siaip svarbu organizma karts nuo karto
isdezinfekuot atitinkamu skysciu pagalba :-)

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance