Tema: Re: kaip atbaidyt kates?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-05 16:18:28
Ne nemokino - savamokslis. Bet jei teisingai supratau, tai jei pas mane
nesvarios lekstes ir po jas tarakonai laksto, tai kaip ir nepagrindas juos
smaugt?

"Caponi"  wrote in message news:inf4mp$kga$1@trimpas.omnitel.net...

Nu blet, tave skaityt kas nors mokino? As jau sitam thread'e ne viena karta
pakartojau, kad gamta taip sutvere, kad joje gyvena ne vien zoledziai, ir
zmogus nera is tokiu. Galbut tave domina mano nuomone ar normalu suest savo
kazkuri laika laikyta namini gyvuna? Tada mano asmenine nuomone atsakymas
neigiamas, t.y. as manau, kad tai nera moraliskai teisinga. Mano laikomi
naminiai gyvunai turi lygiavercio seimos nario statusa ir ju pridarytas
bedas as priimu kaip savo klaida, nes pasiimdamas augint gyvuna as zinau jo
elgesio principus ir laikydamas save kazkiek protingesniu uz juos, jauciuosi
pats kaltas, jei nesugebu uzkirsti nesusipratimam kelio. Kad butu aiskiau -
kas tavo nuomone kaltas, jei, tarkim, 3 metu vaikas nuo stalo pasiims tavo
palikta peili ir issidurs juo aki - vaikas ar tu? Vat todel griztant prie
triusio nugrauztu laidu as manau, kad tu pats del to ir kaltas ir butent
nugrauzti laidai nera pagrindas ta triusi prismaugt.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance