Tema: Re: kaip atbaidyt kates?
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-05 16:25:34
Pirmiausia, pabandyk nesokinet tarp dvieju temu vienu metu, nes uzduodi
klausima apie triusi, as i ji atsakau, o to atsakymo pagrindu tu bandai
pasitikslint ar tavo nesutvarkytas butas yra pagrindas tarakonu naikinimui.
Dabar atsakymas butent apie tarakonus - susirementuok buta, gal nereikes tu
tarakonu kart, nuodyt, saudyt ar dar kaip uzmusinet. Bet kokiu atveju
nemanau, kad uzmusus tarakona dziaugsmas atperka nemalonu jausma zinant, kad
gal dar 20 tarakonu pries tai perbego per tavo lekste ir paliko bbz kiek ir
kokiu bakteriju, kurios realiai ir nei kiek neperdedant gali kelti gresme
tavo sveikatai. Taigi, is esmes kova su tarakonais yra kova del buvio, tik
tapke nera efektyviausias ir tinkamiausias tam budas.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance