Tema: Re: kaip atbaidyt kates?
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-05 14:51:18
O jei girtas kaimynas laiptinej nakti privemia, tu ji irgi nudobt ar
nunuodyt tosolu taikaisi?
O jei kaimynas pavasarinei saulutei islindus kilima bedulkindamas tavo
atpidarastinta masina apdulkina, tau kyla noras ji papjaut ar per lango
plysi is orinuko pistelt?

Ar laikai save aukstesnes rases atstovu, kuriam visi kiti gyvunai yra
siuksles vietoj, tik tu vienas dievas su baltu chalatu??

Beje, snekant apie sudus - kodel tu manai, kad katinas (ar suo, ar pele,
nesvarbu) sikdamas anyt pievutes, kaip jam gamtos evoliucijos eigoj
instinktu iskiepyta, yra maziau vertas gyvent, nei tu, kuris (tiksliau ne tu
pats asmeniskai, o kazkas is zmoniu rases) susigalvojo vamzdynu sistema savo
sudus nutransportuojancia toliau nuo savo busto? Jei kils kontrargumentu is
serijos apie nuoteku valyma, kaip zmonijos bandymus saugoti gamta nuo
uzterstumo, tai gali nepradet, nei viena gyvunu rusis taip netersia gamtos
kaip zmones....

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance