Tema: Re: kaip atbaidyt kates?
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-05 15:38:12
Telikas tavo miske stovi? Ar visgi namie, triusis irgi naminis ir ji kazkada
isigijai nepagalvojes savo beveik dieviskom smegenelem, kad triusis
grauzikas ir kaip ji reiketu laikyt, kad isvengtum problemu? Jei pastarasis
variantas, tai va toks klausimas kyla - o jei pats budamas lengvai apgirtes
nuversi savo telika ant zemes ir sudauzysi, ar nekils minciu, kad geriau
nusizudyt, kad daugiau niekam problemu nesukeltum? Gi kita karta kazka
sukuldamas ne tik pats finansiskai nukenti, bet pakenki ir aplinkai, pvz.,
sudauzydamas gyvsidabrini termometra paskleidi i aplinka nuodengu medziagu -
ar vertas tu po to gyvent?

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance