Tema: Re: kaip atbaidyt kates?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-05 16:24:39
    Nihuja. Ash jas maciau tik pora kartu. Ir tik todel, kad pradedavo
smirdet nuo apmyzto radijatoriaus. Bet ten turbut irgi galima skyles uzkist.

    Mano IMHO reziume - jei po mano kiema slaistosi svetimi benamiai
gyvunai, kurie man nera nei  grozio nei higienos isikunijimas, o tik kelia
man problemas - laipo per automobili (pedos beje ypac gerai matos ant
svieziai nuplauto), myza ant jo, shika ant takeliu, lenda prie inkilu,
nesioja neaiskios kilmes infekcijas, kurios gali pakenkt mano personaliniam
katinui - kodel negaleciau ju gyenimo patrumpint? Ar tipo aptver tvora,  kad
katinai neilistu, pastatyk ultragarsine apsauga, paleisk po teritorija
begiot shuni, bla bla bla?

"Caponi"  wrote in message news:inf4r7$kmp$1@trimpas.omnitel.net...

Nu as tau ne tevas, kad uzdrausciau taip daryt, bet siulyciau dar karta
pagalvot, ar nevertetu bute remonto pasidaryt...

Beje, kaciu pedutes kaip taisykle tu matai del to, kad jos atsispaudusios
kapota nugulusiame dulkiu sluoksnyje...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance