Tema: Re: Kaip cia tuos japonus i LT prisitraukt....
Autorius: Jaegermeister
Data: 2011-03-24 09:51:17
jie mane zinau kuo nuliudino - atvarau tradiciskai sekmadieni 12 ryto
charchio sriubos ''kitas rytas''. Ir isivaizduok uzrasas ''vynine''!!! Be to
nedirba...

Galetu pasimokyti is kaimynu klaidu. Buvo kazkada rygoje jokia labai zjbs
vieta kaip Dickensas. Cia tuo metu kai britai raineirais masiskai skraide
pist latviu. Po to britams atsibodo, pradejo skraidyti italai ir ka tu
manai- atvaziuoju i ryga po ilgos keliones is kazkokio tolimo latvijos
sudmiescio, galvoju kalsiu stelytes pinta ir kagi matau- kazkokia irgi fakin
vynine! Zmoniu viduje nera. Veliau isvis uzsidare.