Tema: Re: Kaip cia tuos japonus i LT prisitraukt....
Autorius: fkt
Data: 2011-03-23 13:16:25
racas raso, koki atsakyma apie ta salta asfalta gavo is savivaldybes:

Atsakymą gavau tą pačią dieną:

  Informuojame, kad žiemos metu asfaltbetonio dangoje atsivėrusios avarinės duobės užtaisomos „šaltu asfaltu“. Tačiau ši medžiaga neatlaiko staigių temperatūros pokyčių ir besisukančių ratų jėgų. Todėl žiemos metu jis naudojamas tik kaip laikina avarinių duobių užtaisymo priemonė. Kuo dažnesni dangos užšalimo ir atšilimo ciklai, tuo didesnė tikimybė, kad šaltas asfaltas iškris iš užtaisytos duobės. UAB „Grinda“, prižiūrinčiai ir remontuojančiai miesto gatves, nurodyta patikrinti ir suremontuoti avarines duobes Pylimėlių ir Viršupio gatvėse. Asfaltbetonio gamykloje pagamintu karštu asfaltu gatvių dangos bus pradėtos remontuoti ne anksčiau, kaip balandžio mėnesį, kada sušils ir išdžius dangų paviršius. Apgailestaujame, tačiau nėra techninių galimybių nuo gatvių važiuojamosios dalies pašalinti suledėjusio sniego provėžas.