Tema: Re: Kaip cia tuos japonus i LT prisitraukt....
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-24 09:09:21
Buvau ir ten savaitgali.O kur tie kinektai - antrame aukste? Nes iki ten
nepalipau. O pirmam - 1/2 birkos - padaryti kazkokie buduarcikai su
uzuolaidomis vietoj pertvaru ir pagalvemis, virsuj groja kazkokie vietiniai
dziazistai/pankai/alternatyvistai. Dar mergoms labai patiko, kad barmenas
toks pupsikas.

"Jaegermeister"  wrote in message news:imenc1$qgt$1@trimpas.omnitel.net...

Kokia viecike dar visai neseniai budavo Skliautai! Deja savininkas isnuomavo
ja kazkokiems pupudedems, kurie save gerbianciame kabake pristate kinectu...