Tema: Re: Kaip cia tuos japonus i LT prisitraukt....
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-22 12:50:41
Nius mano druzhikas dirba kelininku imonej, taigi shia tema irgi shi bei ta
zhinau, bo uzhpisu visus klausinedamas prie alaus apie asfalta:)
Jis sake, kad yra normalios technologijos (kurias pvz naudoja suomijoj ir
pan) kur asfaltas ne tik kad neishtrukineja - imone duoda berods 20 ar 40
metu garantija. Bet su lietuvishkais konkursais, kur laimi 'mazhiausia kaina
paskelbusi imone' - nieks net nepradeda uzhsiiminet. Jei tai butu normaliai
sudelioti konkursai, kur pirmas ir pagrindinis rodiklis butu ne kaina, o
kokybe ir butent ilgaamzhishkumas - turetumem normalius kelius. Bet tokie
keliai kainuoja brangiau.. Zhinant, kad shiais metais turim berods tik 13
limonu biudzheta keliams vilniuj - tokiais keliais ir vazhinesim ir ne
kelininkai chia kalti..