Tema: Re: Kaip cia tuos japonus i LT prisitraukt....
Autorius: VNS
Data: 2011-03-22 22:37:53
Va kaip tik shendien bendrauvau su Druskininku vyr. architektu V.Margeliu.
Planu milijonas, iniciatyvu be krashto, noro dirbt taip pat. Dirbam prie
lynu keltuvo per Nemuna projekto.. Palangoj - kosmonautai, teko susidurt,
isismine tik latvishkas akcentas ir buki snukiai 'ko nori?' 'kam dirbi?'.
Tvaju mat