Tema: Re: Kaip cia tuos japonus i LT prisitraukt....
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-22 22:54:46
birstone labai panasiai. butu meras ne toks koks yra, jau seniai vietoje
apleisto to pastato prie ivaziavimo stovetu nerealaus lygio spa "trejos
devynerios" su 4-5 zvaigzduciu viesbuciu. ideja ir planas buvo unreal,
babkes surastos. ismalt snuki reiktu, uz tam tikrus jo reikalavimus, bet
zaratustra neleidzia