Tema: Re: apie draudima, avarija ir pinigus(tesinys)
Autorius: YZF
Data: 2010-01-28 11:21:37
O kodel mano dede eina pas tavo dede imti pinigu? Kas ji vercia tai daryti?
Juk yra kazkoks istatymas kuris pasako jog atejus mano dedei pas tave, jis
gali buti nukreiptas pas tavo dede.

Kaip ten su tuo gali, turi, savo noru, privalomai, nebutinai? Ar mano dede
privalo eiti pas tavo dede ar gali ir neiti ir pasiusti tavo dede iskarto nx
ir net su juo nesikalbeti o visas babkes is taves melzti?