Tema: Re: Passat
Autorius: Spakains
Data: 2009-09-11 12:14:47
"Naujas" su 60k rida. Bet ne tame esmė, mes ginčijamės dėl subjektyvių
dalykų- gal kam ir visai px tos variklio skyriaus izoliacijos nebuvimas
ir vibracija ant vairo ir pedalų, bilia parpia ir viskas. Man pasirodė
baisu, dėl to ir nepirkau (pravažiavau ~1000km lietuvos keliais).
Aij dar vienas dalykas keistas- niekaip nesupratau kaip išjungt
kondiškę- anas padefaultų šaldo bardačioką, per bardačioko plyšius
šaltas oras vanoja į kojas (nu nesmarkiai, bet jaučiasi), vasarą gal ir
px, bet kitu metų laiku gausiai užpiso.