Tema: Re: Passat
Autorius: Jesus
Data: 2009-09-10 15:36:34
2 ltr TDI automas 103 kw. 23000 pravaziuotu kilometru vidurkis combined 7,2
ltr. rekordas: mazeikiai vilnius 5,1 ltr/.100 km vaziuojant iki 90-110
greiciu. turbut ir vejas pute is galo :)

mieste apie 8 litrai

> - netiketai aptikti papildoma sildyma.

as ieskojau ber neradau pas save :( webasto? sildymas ir salono ar tik
variklio? ar abu?

> - tempomatas labai saunus, avensiui iki tokio toli. ne merso, bet geras.

pritariu

> - klima ok, veikia tvarkingai, proto neknisa.

dvieju zonu nepasakyciau kad ypatinga bet priekaistu neturiu. yra vienas
minusas. temperatura gali reguliuotis atskirai, bet vejelio greitis bendras
abiems :(

> - elektrinis stovejimo stabdis. zinoma driftui netinka, bet smarkiai
> stacios
pas mane yra dar kazkoks autostop ar panasiai. ijungi mygtala, atleidi
stabdi ir jei ikalne pats sustoja. pavaziuoji, atleidi gaza ir pats sustoja
ir nerieda zemyn. gerai kalnuose

> - atsarginis ratas, o ne kit'as. na o jei imi kit'a su kompresoriumi, tada

kablio kit'as dar geris yra. uzsideda nerealiai paprastai, uzsirakina

> - gale led'ai, tai ne velnio nenutirpsta ziema, reikia valyti :)

neatkreipiau demesio :)

> 7) primygtinai rekomenduojami dalykai:
> - papildomas sildymas ir sildomos sedynes
> - parktronikas bent jau gale, nes veidrodziai ir galinis langas
> parkuojantis konkreciai neinformatyvus.

priekyje irgi super

> - odinis vairas

prideciau kad su multifunkcija radijos valdymui ir etc

> - temstantis veidrodis

it's a must thing! nerealuma

Jesus