Tema: Re: Passat
Autorius: Arj
Data: 2009-09-11 11:53:51
> chia apie kuriu metu oktavia kalba?

2008 pradzios

> o per kiek jau laiko nepradilo?

na saip jei lyginti geros bukles 94" golfo salona
su 08" oktavios, tai vietomis golfo salonas atrodo vis
dar graziau nei oktavijos, nepaisant to kad oktavios salonas
priziurimas kur kas labiau :)

> nu bet izhulu prie pigaus kibiro kabinetis del tokiu dalyku :)

na butent tas egzemploius kainavo ~70kLt.

> bet speju, jei butu pvz juoda spalva, nei matytum to metalo nei jis
> nervintu?

Ne taip kristu i akis :)
bet va juoda spalva - + 1kLt, o tuo tarpu is "free" - raudona is isores
atrodo labai neblogai :)
(bent man - geriau uz vysnini metalika).