Tema: Re: Passat
Autorius: Jesus
Data: 2009-09-10 12:49:06
netruksta nieko :)

del odos pritariu. al cantara variantas laba gerai ypac jei ziurenesi
neodini sviesu varianta bus bedu.
be zemiau isvardintu maloniu smulkmenu labai fantastiskai malonios
smulkmenos yra nuo sviesos uztamsejantys veidrodeliai, integruotos
uzuolaideles galinese sedynese, elektrines sedynes + sedejimo atmintis nuo
rakto, posukio metu isijungianti sviesele kelkrascio apsvietimui, chroomas,
skersiniai. o vasara tai nerealu yra saldomas bardaciokas ir porankis

man truksta tik keliu dalyku:
a) webasto arba defa pasildymo (skandinaviskas variantas)
b) kad bagazine pati atsidartu ir uzsidarytu su mygtuku :)

vienas dydelys mynusas automoboiliuke: medzio saliuote kuri man ziauriai
nepatinka :( nors kiti sako kad cia aukstas lygis plastmasine saliuote
pseudo medzio imitacijos

jesus