Tema: Re: Passat
Autorius: Arj
Data: 2009-09-11 11:25:51
tai mano ispudziai apie oktavija tokie:
ant kelio ji stovi tikrai gerai, bet praktiskai identiskai senam golfui
(nors jie saip neblogai
vairuojasi, bet yra ir geresniu auto, tiesa kitoj klasej)
Panele etc gerai, bet sedyniu apmusalai tai toks ispudis kad pas antra golfa
ir tai is
geresnes medizagos buvo. Saip grazi ta medziaga, bet plona labai - bet
pirmas
ispudis kad po savaites pradils kiaurai :)
Sedynes patogios, tik susireguliuoti reikia. Del garso - bent 1.8tsi
variklio nesigirdi,
bet greiciau vaziuojant (>120) pro galiniu dureliu guma svilpia vejas -
smulkmena,
bet uzknisa. Cia naujai auto, atstovas bande spresti problema
pareguliuodamas
duru uzrakta, kad labiau pritraukint duris pire kebulo, bet efektas
kosmetinis.
Dar kas nepatinka - is vidaus vietomis matyti plikas dazytas metalas - nu
pigiai
atrodo, taip iskart ir su pigumu ir taupymu acocijuojasi.
Nu ir vietoj bagazines durims uzdaryti kazkoks dirzelis
prisuktas - nu gaidys konkretus. Padarytu
plastmasej iduba rankai paimti, kaip kad 3 golfe, iskart
ergonomika i kita lygi pakiltu.