Tema: Re: Passat
Autorius: Jesus
Data: 2009-09-10 14:45:13
rida pas mane 140 tukst.
pirkau is paveiksliuko vokietijoj su 125 tukst.
nuo to laiko nieko isskyrus eksploatacija tepalu nedariau. nu lempute
perdegfusia pakeiciau.

jei stresuoji tai gali paziuret ar nepuva uzpakalinio valstybinio numerio
lemputes. ar sandaryu ir ar dega. nors komplektas naujas skodoj 25 Lt
kainuoja tai siaip nieko baisaus

jesus