Tema: Re: Automobilio pardavimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2021-01-25 15:48:47
Nu gerai, pasigirsiu ir as koks fainas.

Kazkur apie 30 euru nupizdinau stoties rajone pries sventes.Stoties
rajone. Svarbiausia viski daryti naturaliai ir su meile. Prekes - viskio
bonka ir snikersas. Pirkau per automatines kasas, ant bonkos kakliuko -
magnetine apsauga. Paspaudziau moketi prabraukiau kortele - kol praeis
mokejimas paprasiau darbuotojo, kad prieitu ir nuimtu apsauga nuo
bonkos. Apsauga nueme, idejau bonka iskart i kuprine ir isskubejau i
autobusa. Ir tik autobuse pamaciau, kad atejo zinute - mokejimas
atmestas, nes arba suma per didele arba del nelietuviskos korteles pin
paprase. Nu ir ka - galai i vandeni. Kazkoks tipas su kepure iki antakiu
su kauke iki ausu - sedo i autobusa ir ispizdino kazokiu kaimo marsrutu.
Tik tie homeopatiniai sazines likuciai blin....