Tema: Re: Automobilio pardavimas
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2021-01-25 10:48:55
2021-01-25 10:11, Tomas rašė:
> Pats apie savo parduodamą automobilį gali garantuoti tik tai, kad "12
> metų senumo auto prieš 6 metus registruotas Lietuvoje, važiuojantis, su
> draudimu ir TA". Galima įtarti sukčiavimą.

Ten ne pardavimo skelbimas buvo, o tu ne pirkėjas, kad imčiau ir plėstis
pradėčiau. Skirtumas gal būtų toks, kad pas mane važiuoklė iš tiesų
tvarkinga ir aš visiškai neprieštaraučiau, jei pirkėjas važiuotų į
servisą patikrinti auto.

Atvirai pasakius aš norėjau apsisaugoti nuo tokių atvejų kai, pvz po
kelių mėnesių įvyksta koks nors stambus gedimas a la mirė kuro
siurblys/turbina/pavarų dėžė/užkalė variklis ir man tenka už tai
sumokėti. Iš pateiktų teismo nutarčių ir spaudos straipsnių aišku, kad
čia tikrai nereali situacija, nes net ir pačią pirmą dieną pamatęs kokią
kiaulę pardavėjas pakišo, pirkėjas lieka kvailio vietoje.

O grįžtant prie tos bylos, tai čia visi aiškins, kad pirkėjas pats
kvailas, kad į servisą nevarė ir sutarties prieš pasirašydamas neskaitė,
ir aš visiškai pritariu, kad reikia visų pirma pačiam pasistengti, kad
nebūtum išdurtas. Vienok kodėl akivaizdaus sukčiavimo atvejai (kaip
antai pardavėjas tvirtina, kad važiuoklė pilnai sutvarkyta prieš 2
savaites, bet stabdžių diskai ir kaladėlės visiškai susidėvėję), teismų
yra taip iterpretuojami, tai belieka tik rankomis skėsčioti.