Tema: Re: Automobilio pardavimas
Autorius: Tomas
Data: 2021-01-21 19:40:59
cia stebuklines pasakos scenarijus. nupasakotoj situacijoj, toj planetoj kur
mes gyvenam, atsakymas po dvieju sav pats svelniausias butu jauciu "gal tu
ant galvos snd nukritai?"

"etikmat"  parašė naujienų news:ruccl2$5d6$1@news.omnitel.net...

"benamis" <ask@mail.lt> wrote in message
> Tai papasakok kaip isvardyti visus trukumus? Rasyti, kad uzia rato
> guolis, nors taip nera? Kazkokia nesamone

bet yra pirkeju, kur po poros savaiciu pradejus uzt guoliui, knisa prota.

tikras atvejis, ejo pro garazus veikejas, ziuri stovi masina nelabai
naudojama, davai parduokit. ok, 500 tik draudimo neber. ok sako. po dvieju
sav pasiimkit nepatinka. ok. bet duokit virsaus as ja apdraudziau, grazinkit
pinigus uz draudima.   0_0  Neblogas budas trumpalaikei nuomai uz dyka su
navaru.