Tema: Re:Automobilio pardavimas
Autorius: Vartotojas
Data: 2021-01-19 23:18:22
O sveiki!

Atleiskit, kad truputį hijack'insiu temą, bet topic'as patraukė akį.
Tokia situacija draugui nutiko neseniai. Pardavė 20 metų (ar pan.)
 senumo bulką žmogeliui iš kitos savivaldybės. Karantinai, atvaryt
 gyvai pažiūrėt negali, paprašė papildomai nuotraukų- kaip ir
 tenkina, sutarė vyrai rezervuotis ir laukt geresnių laikų
 atsiimt. Geresni laikai neateina, bet randa draugelį, kuris ratus
 pavarys. Tas atvaro tamsiu paros metu, po lempa apžiūri,
 pravažiuoja, sukerta rankom ir išvažiuoja link savininko. Viskas
 kaip ir būtų nieko, tik kitą dieną skambutis iš savininko-
 pasakoja, kaip draugeliui parvežant auto antifryzas pusiaukelėje
 pabėgo (veiksmas vyko čia šitais didžiaisiais šalčiais), kapotas
 neatsidaro, dar pasirodo neteisingai įvertino kėbulo stovį iš
 nuotraukų- dabar gėda gatvėn išriedėt, jungė video rodė/pasakojo,
 žodžiu kiek žinau gerai ten mykė ir smagiai užkniso. Reziume-
 sako arba grąžini 200 eur. (50% sandėrio), arba pasiimk atgal
 savo lavoną. Teisingumo dėlei reiktų pastebėt, kad senasis
 savininkas su tais ratais iki paskutinės dienos sėkmingai
 važiavo, garaže laikė ir vargo nematė. Turbūt kažkas riedant
 sistemoj užšalo.
Kaip vertinti situaciją? Man iš šono žiūrint labai keista
 pretenzijos po tokių veiksmų sekos. Bet neįsivaizduoju kaip
 teisiškai gautųsi ir ar protingumo kriterijus čia bent kiek
 groja. Smalsu, ar būtų pirkėjas ką nors laimėjęs, jei būtų varęs
 iki galo grąžinimui... IMHO siųsti tokį imbecilą toli toli, bet
 niekas nenori pyktis, ypač dėl tokių sumų :) galimai ir sutarties
 reikėjo atitinkamos su trydoj minėtu punktu "žinau koks lavonas,
 su viskuo sutinku ir pretenzijų nereikšiu", bet kas galėjo
 pagalvot :D
Na žodžiu būna ir taip... 


----Android NewsGroup Reader----
https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html