Tema: Re: D?l Don Pedro atlikto KET pa?eidimo
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-05-13 14:53:01
Vat man tai keista, kad mašina, padidintos rizikos daiktas, kurio
savininkai registruojami, reikalinga speciali teisė naudotis, pagal
taisykles privaloma pasirūpinti, kad juo negalėtu pasinaudoti kam
nereikia.. Bet įstatymiškai galima dalinti į kairę-dešinę.

Ar ne pas vokiečius tvarka labai tinkama? Registruot ir sekt nereik, bet
jei atsiranda "neprisimenu" atvejis - tampi įpareigotas vest vairuotojų
žurnalą, kad nepasikartotu "užmiršau"?