Tema: Re: D?l Don Pedro atlikto KET pa?eidimo
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 19:05:54
On 2019-05-08 11:01, Kancler wrote:
> Prisimint kas buvo pries metus laiko ???
> na nieko ir i tavo kiema gal ateis tokia svente, galesi prisimint
>   savo zodzius, arba jau dabar pradet konspektuoti kas kada vairavo
>   :)

Pas mane tokia šventė niekad neateis. Pas didžiąja daugumą žmonių irgi.
O jei esi kažkoks išskirtinis individas, kuris savo auto dalina į kairę
ir į dešinę taip smarkiai, jog net neprisimena kas kada kur važiavo, tai
čia jo problemos.

Aš tikrai nemanau, jog visiems mokesčių mokėtojams verta atleisti tokius
užmaršius individus nuo administracinės atsakomybės ir investuoti
pinigus į Don Pedrų paieškas.