Tema: Re: D?l Don Pedro atlikto KET pa?eidimo
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-09 21:52:06
On 2019-05-09 07:53, Linas Petkevičius wrote:
> Nihuahua be skirtumo.... Man tikrai svarbu, kas virsijo - aš ar mano
> dukra. Ir istatymo prasmes poziuriu tai be rysio - nubaudem, o jus jau
> aiskinkites patys.

Yra teisėje toks dalykas, kaip atsakomybė dėl padidinto pavojingumo
objekto valdymo. Todėl auto savininkas, kuris yra ir valdytojas, gali
gauti piniginę baudą savo, kaip valdytojo, vardu net jei jis tuo metu
buvo paskolinęs auto Donui Pedrosui.

O tai, kad jis vėliau tą baudą gali išsireikalaut iš Pedroso, visiškai
nereiškia, jog jam valstybė delegavo baudimo funkcija. Neišsigalvokite.
Baudžiamas konkrečiai jis ir ne kas kitas.

Dabar apie dalinimą. Įsivaizduokite teorinę, bet gana realią situaciją -
dalinate savo auto į kairę ir dešinę, draugams, kolegoms ir pan. ir
nieko neužsirašote. Praėjus porai metų pas jus įgriūna į namus policija,
mauna antrankius, tempia ir užrakina patalpoje, kurioje langai su
grotomis. Jūs nustebęs klausiate kas nutiko, Jums atsako, jog nudaužei
mirtinai žmogų ir pasišalinai iš įvykio vietos ir datą sako pvz. prieš
du metus.

Tada tu pagalvoji pagalvoji ir sakai "ne, nieko nepamenu, nelogiška
prisiminti kur važiavau prieš du metus ar kam skolinau auto".
Policininkai su tyrėjais labai nuliūsta, nukabina nosis, atsiprašo tavęs
dėl sukeltų nepatogumų ir dar paveža iki namų. Taip viskas vyktų ar ne
visai taip? :)

Todėl nors ir nelogiška, bet jei turite pomėgį dalintis mašina su daug
žmonių, labai rekomenduočiau kažkaip tai fiksuoti. Maža kas...