Tema: Re: D?l Don Pedro atlikto KET pa?eidimo
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-09 00:11:22
On 2019-05-08 21:16, Kancler wrote:
> Seimos nariai nera i kaire i desine

Aš tavęs nesuprantu, prie ko čia šeimos nariai? Turi dukrą ir sūnų, jie
važinėja su tavo auto. Kame problema? Ateis pranešimas susimokėti baudą,
ką, neišsiaiškinęs konkrečiai kas važiavo, tu pats, sūnus ar dukra,
sakysi, nežinau, nepamenu, gal Don Pedro? Tai tavo šeimos nariai, todėl
tu ir susimoki. O kam išrašyti diržo, aiškinkis paskui pats.

Kai rašiau apie retą situaciją, aš, BE ABEJO, ne apie šeimas rašiau, nes
šeimoje be skirtumo, vis tiek viskas iš vienos kišenės. Reta situacija,
kai auto savininkas dalina mašiną į kairę ir į dešinę tretiesiems
asmenims ir po to net nežino, kas galėjo tuo metu ją vairuoti.

Gal dalini savo auto reguliariai ir laisvai visiems savo draugeliams
pasivažinėti? O paskui nieko nepameni Ne? Ir kiek daug žmonių taip elgiasi?

> Pasikartosiu pries metus laiko. Dw gudruti pasakyk nuosirdziai kur
>   vaziavai pries metus ?

Važiavau kur man reikėjo ir jei yra bauda, aš ją ir susimokėsiu. Man
prisiminti nereikia kur aš važiavau, nes aš savo mašinos nedalinu kam
papuolė. O jei važiuotų šeimos narys, vis tiek aš mokėčiau. O kas
dalina, tas tegul ir prisimena.