Tema: Re: D?l Don Pedro atlikto KET pa?eidimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-08 19:20:51
Ar tikrai šeimos su dviem daugmaž lygiaverčiais automobiliais ir
pilnameciu vaiku yra retas atvejis? Ar smulkus verslas, kur vienu
auotmobiliu gali tekti naudotis keliems darbuotojams? Laikome, kad ju
reikalas vesti automobilio naudojimo apskaita? Ok, yra salys TEN
VAKARUOSE su tokiomis atgyvenomis, bet man patinka labiau siuolaikiskas
problemos sprendimas - nesumokejau mokesciu ant tilto, po dvieju dienu
gavau laiska su siulymu susimoket geranoriskai. Galiu ir nemoketi, bet
tada paverkimai apie musu baisius isieskojimo mokescius man tik
nostalgij sukels...