Tema: Re: Fordo imobilizatorius
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-12-20 11:35:11
On 12/20/18 09:40, Arj wrote:
> nu, "jante law" savo grazume, bet nereikia sakyt kad tai atitinka
> zmogiaus prigimti. Tiesiog vakaru civilizacijoje geriau apsimesti
> paprastu zmogum, kad neuzitraukti kitu neapykantos.

Neapykantos? Cia labai jau rytietiska motyvacija kur turtuoliu nekencia,
nes pagal visuomenes konsensusa jie savo baPkes arba pavoge arba gavo is
tevelio kuris jas savo ruozhtu pavoge.

Vakaruose sita problema yra gerokai mazesne ir tikrai nieko neprivers
maskuotis kaip "bedziaus" ir vietoj S-klases jamt E-klase.

Tiesiog "big is bjutiful" nera tokia automatine aksioma kaip rytuose.
Kai ta "big" gali lengvai tureti, tada automatiskai pradedi galvoti apie
praktine to reikalo puse is serijos "o nx man to reikia?".