Tema: Re: Fordo imobilizatorius
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-12-20 11:05:48
On 12/19/18 12:47, fenix wrote:

> nesupratau savokos. man jie baisus. f150 tai spec paskirties auto,
> vidurio vakaru darbininkui. apie ten visokias Raptor versijas nekalbam,
> neturi ten daug bendro su pigiakais

Ten buvo apie flomasteriu skoni. Tau va "darbininkui". O kitas
pasikabines posteri smaugia zhasi. Belieka tik guztelt peciais.

> ka ir sakau - baisus tie spec US rinkos modeliai, t.y. skirtingi o del
> viso kito tai klysti, nes 2 auto suvazinejau (-u) is US parvarytas, abi
> svedai, abi is esmes nesiskyre nuo EU - turbobenzai, padoriai
> vaziuojantys, geras odinis salonas. isimtis tsakant ;)

Tai visai ne isimtis, kodel manai kad tavo svedai tenai buvo labai pigus?

Va tarkim jamam vovla v60 momentum (paprasciausias pas jankius), 39k$ +
taxai https://www.volvocars.com/us/build/crossover-wagon/v60

Sostenoj toks T5 FWD momentum be taxu yra 37kEur.

Zodziu nekazikas, plius jankyne uz tuos MSRP turbut realiai ir negausi,
nes prisides visokie ten dyleriaus uzsimetimai. Lietuvoj masinos nesu
pirkes tai nezinau ar Sostena ka nors uzsimeta ant savo preislisto ar ne.