Tema: Re: Fordo imobilizatorius
Autorius: fenix
Data: 2018-12-19 01:06:43
2018.12.19 00:32, Invertuota panda rašė:

> tipo masiskiausi mondeva, fikusas ir fiesta ne?
> Nu gerai, mondeva pas jankius vadinasi fuzionu, bet masina lyg ta pati,
> nia?

kazkaip idomiai krypsta diskusija.
ar cia man tik vienam atrodo, kad butent tie fusionai ir focusai tikrai
pavyke modeliai, ir kashtu mazhinimas atvirkstinis: dabartiniai geriau
padaryti nei ten tie ju ex taurus'ai ir pan gavnomobiliai. vienintelis
dalykas, kad tikrai geriau US - kainodara... bl pigiau ten.

bet jeigu kazkam atrodo priesingai, tai nesigincysiu. nuo to man tik geriau.