Tema: Re: Fordo imobilizatorius
Autorius: fenix
Data: 2018-12-19 13:47:30
2018.12.19 12:48, Invertuota panda rašė:

> To hum hau. Jei tau f150, exploderiu, taurusu ir pan lukas end fylas yra
> bites kelienos, tai jo, zinoma, visa kita yr fignia.

nesupratau savokos. man jie baisus. f150 tai spec paskirties auto,
vidurio vakaru darbininkui. apie ten visokias Raptor versijas nekalbam,
neturi ten daug bendro su pigiakais

> Siaip tai jei gerai pagalvot tai xzn kaip ten su tom kainom, ar tikrai
> ten tiek stipriai pigiau kaip kad atrodo.
>
> Is vienos puses, tai kas visada pamirstama lyginant, tai kad USA kainos
> nurodomos be taxu ir be dylerio uzsimetimo. Kai jankiai sneka apie tacku
> kainas, tai diskusijoje vyrauja tokia savoka kaip kad moket reikes "x k$
> over invoice". Nes dylerei irgi nori kazka uzdirPt. T.y. sumoj biski
> kiti pinigai nei reklamoj.

na pas mus irgi kainos be pvm daznai nurodomos, bet overall... na
neturiu abipus balos pirkomo patirties, bet ten buve zmones kalba, kad
pigiau.

> Is kitos puses, tai daznai (ne visada bet neretai) biski kitokios
> masinos nei kad musiskos. Jo, jos visos ten su automatais ir atseit
> kozha ir su dideleis varinkeliais. Ant popieros grazhu. Bet realybeje
> kozha uz tuos pinigus ten bus jauno dermantino. Ir varinkelei nevalit
> ant tiek kiek atrodytu.

ka ir sakau - baisus tie spec US rinkos modeliai, t.y. skirtingi o del
viso kito tai klysti, nes 2 auto suvazinejau (-u) is US parvarytas, abi
svedai, abi is esmes nesiskyre nuo EU - turbobenzai, padoriai
vaziuojantys, geras odinis salonas. isimtis tsakant ;)