Tema: Re: Fordo imobilizatorius
Autorius: fenix
Data: 2018-12-09 21:28:33
2018.12.09 20:30, Nevkurse rašė:
> Pacientas Mondeo '11 dvilitris TDCI. Nuo antradienio vakaro prastovejo
> garaze nejundintas, siandien sedu vaziuot - bbs, isspjove ant ekrano
> 'Immobiliser active' ir net nesuka variklio. Akumas nesedes, testeris
> rodo 12.6. Internetuose paskaiciau, kad gali padet akumo atjungimas
> psuvalandziau, atjungiau ir isvaziavau su kita auto, gryzau po 5
> valandu, pajungiau atgal - px, ta pati klaida. Any ideas ka daryt? :)
> Antradieni man reik, kad tas krepsas vaziuotu :/

o, škias, nėra ten visokių burtų, kaip ta imobilaizerį savarankiškai
pririšt vel prie auto? senobinej lagunoj tas bajeris man kartodavosi,
tai apmoke mane servisistas kaip pačiam pasidaryt, nes pagailo manes
laguna ant troso atvilkusio.

p.s. iš tiesu ten N buvo problemu, ant troso ne tik del to buvo velkama