Tema: Re: Imone iesko darbuotoju
Autorius: svyt
Data: 2018-10-22 15:04:05
Nezinau smulkmenu, o tu lygini kas buvo pries 3-5 metus lietuvoj
 su tuo kas dabar. Pusbrolis su adr backa jau pries metus
 kadencijom virs 3000 men, tralistai irgi, as su nuosavu vilkiku
 irgi "nuo" 3000 viska atmetus, net banko imokas, uzdirbu.
Jei
 eini dirbt i imones pagal skelbimus, tai taip, apie 50 is 3000
 pastoviai iesko darbuotoju, padirbi kokioj girtekoj,
 transekspedicijoj, dobile, valntanoje tai poto tik emigruot ir
 norisi. Del fiktyviu nuomu sudominai... Nes dirbant vokietijoj su
 vokiskais numeriais kiek didesni ikainiai po vieta, yra tokia
 mintis ten registruot imone.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/