Tema: Re: Imone iesko darbuotoju
Autorius: E.D
Data: 2018-09-26 15:52:11
Per bandomaji laikotarpi mazesne alga NERA butina salyga.
Bandomasis laikotarpis ypatinga tuo, kad jo metu darbdavys gali lengvai
atsisveikinti su netikusiu darbuotoju, kaip, beje, ir darbuotojas su
netikusiu darbdaviu.
Ir, beje, bandomasis laikotarpis ne butinai turi buti 3 men - jis gali
buti sutrumpintas darbdavio iniciatyva ar pritarimu.