Tema: Re: Imone iesko darbuotoju
Autorius: Audrius
Data: 2018-10-07 12:52:30
"svyt" <vytster@gmail.com> wrote in message
news:popn74$fk4$1@trimpas.omnitel.net...

> Izeidzia ... durniai, ypac kai transporto srity lietuviskos algos lenkia
> vokiskas

Nenusigrybauk. Dirbdamas "pas lietuvi" ariau, o "kadenciniu laikotarpiu"
1900-2000EUR buvo lubos. Plius darbas sestradieniais ir visi darbdavio
mokestiniai+socialiniai gudravimai. Dabar Vokietijoje. Kol kas dar esu
"sviezias", tai ir atlyginimas netto tik 2400EUR/men (pradzia bandomuoju
laikotarpiu buvo nuo 2000). Visos socialines garantijos ir t.t., ir pan.

>Sneka apienpensija, bet kad gaut vokiska pensija turi ir gyvent vokietijoj

 Nebutina. Pakanka turetui deklaruota gyvenamaja vieta / adresa. Faktiskai
ten buti nera reikalo. Butent toks ir mano atvejis, kolei kas tai tenkina ir
patogu.

> nuomuotis busta kurio kaina ir lygi pensijai.

Mano apylinkese (Braunschweig, Wolfsburg, Salzgitter, Hildesheim)  galima
nuomos kaina jau nuo 250EUR/men (uz butus, irengtus buvusiose "kazarmose"),
300-450EUR - tipiniuose daugiabuciuose, 400-600EUR/men - nuolatiniam
gyvenimui irengtas 55-70m2 "sodnamis" arba dalis individualaus namo. 800+
(t.y. "atiduoda pensija") moka tie, kam bustas privalo buti jo socialinio
statuso dalimi ar siaip reikia varpeliu ir pribumbasu.