Tema: Re: Imone iesko darbuotoju
Autorius: svyt
Data: 2018-09-30 08:33:25
Izeidzia savo kvailais aiskinimaisnkoksnjisnprotingas oncianlike
 durniai, ypac kai transporto srity lietuviskos algos lenkia
 vokiskas, skirtumas tiknkad vokiskos legalios, lietuviskos
 komandiruotpinigiai. Sneka apienpensija, bet kad gaut vokiska
 pensija turi ir gyvent vokietijoj, bent nuomuotis busta kurio
 kaina ir lygi pensijai.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/