Tema: Re: Imone iesko darbuotoju
Autorius:
Data: 2018-09-26 15:41:56
Bandomasis laikotarpis yra normalu su bet kokia patirtim. Ka jiems zinot
gal tu per gerai apie save galvoji, o is tikro nieko nemoki. Arba eisi per
daug naglas ir i komanda neisipaisysi.
Zinoma jei yra kokie tai sertifikatai patvirtinantys zinias ir buvusiu
darbdaviu teigiami atsiliepimai, tai galetu didesni atlyginima siulyti tam
bandomajam laikotarpiui.